matizel 4x4

#1
Buna ziua...scuze de postare dar nu prea am experienta asa ca rog moderatorii sa ma inteleaga daca am deschis un topic deja existent...pasiunea ma face sa ma gandesc de vreo 2 ani la un matiz 4x4. Adica ma gandesc serios sa montez motorul longitudinal pentru a avea obtiuni maxime de modificare...mentionez ca nu ma sperie munca(am cunostinte bune de mecanica precum si scule). Dupa modificarea aceasta ma gandesc sa fac urmatoarele:intarire cadru spate,pentru punte de damas sau de dacia scurtata,apoi cutie de viteza dacia sau alceva ( astept propuneri) apoi unreductor de samurai sau jimny care se leaga pe cardan,grup fata,ranforsari...etc..Nu vreau sa fiu luat in ras dar sunt convins ca se poate...din punctul meu de vedere problema MAXIMA este legislatia romaneasca ambigua....am tot cautat prin documentele RAR (rntr-uri)daca mi se omologheaza tranzitia motorului din trans in long.....stie cineva ceva despre treaba asta??? Chiar sunt pornit sa fac matizelul meu pt off road mai mult sau mai putin homemade dar vreau si acte..sau o fi posibil sa carosez o lada niva cu o caroserie de matizel???? Mie unu daca -ar putea,bineinteles omologat ,mi-ar fi asa drag de el incat cred ca as dormi mai mult in el decat langa :D nevasta.......ce spuneti..io zic ca e posibil cu minca si pasiune si ceva banuti....aste
pt pareri si propuneri de la binevoitori...i
Ultima oară modificat 17 Dec 2012, 19:15 de către ag82drm, modificat 1 dată în total.
Să fii român nu-i destul.... Dacă ai matiz eşti cool !

Re: matizel 4x4

#3
Multumesc laurentiu...da e prototip dar eu nu ma gandeam la ceva asa extrem...doar o ridicare cu cativa centimetri si roti de max15 gen aro 10...intrebarea e daca o sa imi omologheze rar-ul schimbarea pozitiei motorului...l-eam scris si lor dar nu am primit niciun raspuns de 4 luni si incep sa ma conving cat de seriosi sunt......daca reusesc cu motorul restol e simplu se poate omologa si inmatricula ca vehicul artizanal congorm rntr 7 sau 8...bineinteles trebuie sa vin cu buburuzul in bucuresti pe platforma ca sa treaca testele ca si un vehicul nou...adica fum,frane,directie...tot...asta nu e problema dar parca e pacat sa muncesti si apoi sa iti dea cu tifla in nas ca nu se poate omologa sau alte chestii....
Să fii român nu-i destul.... Dacă ai matiz eşti cool !

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

cron