Buna ziua...scuze de postare dar nu prea am experienta asa ca rog moderatorii sa ma inteleaga daca am deschis un topic deja existent...pasiunea ma face sa ma gandesc de vreo 2 ani la un matiz 4x4. Adica ma gandesc serios sa montez motorul longitudinal pentru a avea obtiuni maxime de modificare...mentionez ca nu ma sperie munca(am cunostinte bune de mecanica precum si scule). Dupa modificarea aceasta ma gandesc sa fac urmatoarele:intarire cadru spate,pentru punte de damas sau de dacia scurtata,apoi cutie de viteza dacia sau alceva ( astept propuneri) apoi unreductor de samurai sau jimny care se leaga pe cardan,grup fata,ranforsari...etc..Nu vreau sa fiu luat in ras dar sunt convins ca se poate...din punctul meu de vedere problema MAXIMA este legislatia romaneasca ambigua....am tot cautat prin documentele RAR (rntr-uri)daca mi se omologheaza tranzitia motorului din trans in long.....stie cineva ceva despre treaba asta??? Chiar sunt pornit sa fac matizelul meu pt off road mai mult sau mai putin homemade dar vreau si acte..sau o fi posibil sa carosez o lada niva cu o caroserie de matizel???? Mie unu daca -ar putea,bineinteles omologat ,mi-ar fi asa drag de el incat cred ca as dormi mai mult in el decat langa nevasta.......ce spuneti..io zic ca e posibil cu minca si pasiune si ceva banuti....aste
pt pareri si propuneri de la binevoitori...i
matizel 4x4
#1
Ultima oară modificat 17 Dec 2012, 19:15 de către ag82drm, modificat 1 dată în total.
Să fii român nu-i destul.... Dacă ai matiz eşti cool !