S-ar putea sa ajung si eu pe 2 pe acolo
Ne auzim la telefoane daca e.
Re: Turbo Matiz
#62Mda nu mai ajung la Turda. Diverse planete ce au iesit din aliniament. Asta e, urmatoarea cursa poate.
Re: Turbo Matiz
#63Jucarii noi.
Dimensiune fagure: 380*235*65 mm
Cel vechi avea: 380*135 iar grosimea varia de la 50 sus pana la 60 jos.
Dimensiune fagure: 380*235*65 mm
Cel vechi avea: 380*135 iar grosimea varia de la 50 sus pana la 60 jos.
Re: Turbo Matiz
#64O noua runda de modificari aproape completa:
- kit reparatie OEM pt turbina
- inca un ventilator pt radiatorul motorului
- intercooler upgrade
- mansoane de protectie pt fisele de bujii
Si o poza in timp ce faceam probele de spatiu:
Weekendul urmator pe aerodrom la Ianca pt drag race.
- kit reparatie OEM pt turbina
- inca un ventilator pt radiatorul motorului
- intercooler upgrade
- mansoane de protectie pt fisele de bujii
Si o poza in timp ce faceam probele de spatiu:
Weekendul urmator pe aerodrom la Ianca pt drag race.
Re: Turbo Matiz
#67Pentru ca vor mai fi modificari pe viitor pe fata masinii, aleg sa nu fac nimic cu bara (in sensul sa arunc bani pe una custom pe care la un moment dat sa nu o mai folosesc )
Ramane asa, ghetto
Ramane asa, ghetto
Re: Turbo Matiz
#68Dau aici un copy-paste de la postul original de pe daciaclub.
Scurt update:
Al doilea ventilator pt radiator e mana cereasca, in sfarsit este tinuta sub control temperatura la lichidul de racire.
Intercoolerul lucreaza extrem de eficient. Exemplu:
- Ambient 28 grade afara raportat de accuweather.
- Cruise off-boost: 50-52 grade in admisie
- Accelerez si turbina incepe sa incarce, iar in admisie scade foarte repede pana spre 40 grade.
Dezavantaj: fiind suprafata mai mare si fiind foarte aproape de compartimentul motor, nu se ventileaza cum trebuie iar temperaturile off-boost sunt mai mari decat la intercoolerul precedent.
Solutie:
- Ventilare capota
- Pentru un spor si mai mare de eficienta, serpentina cu CO2 pe fata intercoolerului.
Am incercat o participare la drag race la Ianca. Spun incercat pt ca la 25 km inainte de destinatie, intr-o rampa unde era zona de constructie si o singura banda pe sens, motorul mi s-a oprit in mers si a refuzat sa mai porneasca. Am trecut cu mult noroc de varful rampei din inertie si am tras masina pe dreapta, am ajuns tractat pana la aerodrom, in acest rastimp s-au incins franele fata incat capacele de plastic de la jantele din fata si cele de la piulitele de prezoane efectiv s-au topic pe drum.
Dupa multe runde de diagnosticari, am identificat duminica pe la pranz ca posibil defect senzorul de pozitie axa cu came, pentru ca in rest toate sistemele sunt functionale pe masina.
Urmeaza sa incercam unul nou pentru a confirma daca rezolva problema. De intors am ajuns inapoi pe platforma, mare noroc ca intre timp venise cineva cu doua masini pe platforma si am putut face un schimb de locuri cu a mea.
Colac peste pupaza, literalmente la juma de ora dupa ce mi s-a oprit motorul la masina am reusit sa scap telefonul pe jos. Cum legile lui conu’ Murphy functioneaza perfect, m-a prins in unul din putine momente in care era scos din husa asadar sticla s-a facut tandari iar touchpad-ul nu mai functioneaza.
Per total un weekend “fun”, infernal de cald si numai cu probleme si cu daune la portofel.
Sper sa rezolv masina si sa o pornesc si daca imi ajunge bugetul, peste inca o luna urmeaza urmatoarea etapa la drag race, sa speram fara alte probleme tehnice si/sau ghinioane.
Scurt update:
Al doilea ventilator pt radiator e mana cereasca, in sfarsit este tinuta sub control temperatura la lichidul de racire.
Intercoolerul lucreaza extrem de eficient. Exemplu:
- Ambient 28 grade afara raportat de accuweather.
- Cruise off-boost: 50-52 grade in admisie
- Accelerez si turbina incepe sa incarce, iar in admisie scade foarte repede pana spre 40 grade.
Dezavantaj: fiind suprafata mai mare si fiind foarte aproape de compartimentul motor, nu se ventileaza cum trebuie iar temperaturile off-boost sunt mai mari decat la intercoolerul precedent.
Solutie:
- Ventilare capota
- Pentru un spor si mai mare de eficienta, serpentina cu CO2 pe fata intercoolerului.
Am incercat o participare la drag race la Ianca. Spun incercat pt ca la 25 km inainte de destinatie, intr-o rampa unde era zona de constructie si o singura banda pe sens, motorul mi s-a oprit in mers si a refuzat sa mai porneasca. Am trecut cu mult noroc de varful rampei din inertie si am tras masina pe dreapta, am ajuns tractat pana la aerodrom, in acest rastimp s-au incins franele fata incat capacele de plastic de la jantele din fata si cele de la piulitele de prezoane efectiv s-au topic pe drum.
Dupa multe runde de diagnosticari, am identificat duminica pe la pranz ca posibil defect senzorul de pozitie axa cu came, pentru ca in rest toate sistemele sunt functionale pe masina.
Urmeaza sa incercam unul nou pentru a confirma daca rezolva problema. De intors am ajuns inapoi pe platforma, mare noroc ca intre timp venise cineva cu doua masini pe platforma si am putut face un schimb de locuri cu a mea.
Colac peste pupaza, literalmente la juma de ora dupa ce mi s-a oprit motorul la masina am reusit sa scap telefonul pe jos. Cum legile lui conu’ Murphy functioneaza perfect, m-a prins in unul din putine momente in care era scos din husa asadar sticla s-a facut tandari iar touchpad-ul nu mai functioneaza.
Per total un weekend “fun”, infernal de cald si numai cu probleme si cu daune la portofel.
Sper sa rezolv masina si sa o pornesc si daca imi ajunge bugetul, peste inca o luna urmeaza urmatoarea etapa la drag race, sa speram fara alte probleme tehnice si/sau ghinioane.
Re: Turbo Matiz
#69Rabla e din nou functionala:
Verdict:
- senzor ax came (aproape) mort; inlocuit
- pompa de benzina moarta; inlocuita cu un Magneti Marelli
Cu astea stiute, un lucru e clar: nici pompa montata acum e posibil sa nu tina prea mult, fiind doar inlocuitor pt cea OEM, asadar ca o prioritate de upgrade ar fi pompa cu debit marit + un regulator de presiune dedicat ajustabil.
Verdict:
- senzor ax came (aproape) mort; inlocuit
- pompa de benzina moarta; inlocuita cu un Magneti Marelli
Cu astea stiute, un lucru e clar: nici pompa montata acum e posibil sa nu tina prea mult, fiind doar inlocuitor pt cea OEM, asadar ca o prioritate de upgrade ar fi pompa cu debit marit + un regulator de presiune dedicat ajustabil.
Re: Turbo Matiz
#70Pe 7-8 octombrie inca o incercare la Ianca la drag race, sa speram ca de data asta fara alte ghinioane
Re: Turbo Matiz
#73Am fost cu taraba la Drag Racing:
Boost 0.9, asadar 105 HP (poate ceva mai mult pe noul intercooler care chiar raceste), antilag si launch control pornite.
Cel mai bun timp scos a fost 16.9sec @131 km/h, 60ft 2.6sec. Masina poate clar mai jos dar nu am deloc aderenta pana la 50 km/h unde se opreste in sfarsit din patinat pneurile.
Asadar, pt la anul o sa caut sa pregatesc 2 roti fata cu semislick pe ele sa le folosesc doar la concurs.
Cu toate astea m-am clasat pe locul 2 in grupa mea (Street 1, maxim 1.6 aspirat si maxim 1.0 turbo).
In finale am eliminat 2 concurenti (o Corsa si o Honda nustiudecare), apoi am pierdut finala contra altei Honde.
Urmeaza si ceva video, doar sa-l pregatesc.
Boost 0.9, asadar 105 HP (poate ceva mai mult pe noul intercooler care chiar raceste), antilag si launch control pornite.
Cel mai bun timp scos a fost 16.9sec @131 km/h, 60ft 2.6sec. Masina poate clar mai jos dar nu am deloc aderenta pana la 50 km/h unde se opreste in sfarsit din patinat pneurile.
Asadar, pt la anul o sa caut sa pregatesc 2 roti fata cu semislick pe ele sa le folosesc doar la concurs.
Cu toate astea m-am clasat pe locul 2 in grupa mea (Street 1, maxim 1.6 aspirat si maxim 1.0 turbo).
In finale am eliminat 2 concurenti (o Corsa si o Honda nustiudecare), apoi am pierdut finala contra altei Honde.
Urmeaza si ceva video, doar sa-l pregatesc.
Re: Turbo Matiz
#74Daca reusesti sa faci niste foto profi, poate facem o combinatie si ne combinam la o fila de calendar.
Re: Turbo Matiz
#75Stai sa vad ce poze apar pe net de la oamenii cu aparate ce s-au perindat pe acolo. Daca apare ceva ce arata bine o sa incerc sa fac rost de fisierul original la rezolutie maxima.