S-a finalizat cu exteriorul. Săptămâna aceasta merge la tapițerie. Se va pune tapițerie noua în toată mașina, inclusiv tavanul.
Volan și schimbător cu piele naturala.
Sunt șofer profesionist. Lucrez pe transportor auto, trecându-mi prin mana mașini de la câteva sute de euro pana la cele de 100000. Vreau și o mașină fără tehnologie.
Am decis să-l restaurez cât încă se mai găsesc piese, greu dar se găsesc. Este un matiz chel, fără aer, abs, servo, uși pline, oglinzi sau geamuri electrice.
Nici casetofon nu a avut pana acum, deși are 5 ani la mine. Acum va beneficia de linie audio Sony, stație radio. Inchiderea centralizata am refăcut-o cu cele mai puternice motorașe găsite, nu mai rămân ușile neincuiate
.
Va rămâne în familie ca mașina de plimbări scurte.
Ce a fost mai greu a trecut.
Cea mai mare provocare a fost sa găsesc uși fără rugina(aproape o luna de căutare) și jante de aliaj pe 13 noi(doua săptămâni).
Din caroseria exterioara au rămas stâlpii și plafonul, în rest totul a fost schimbat cu piese noi sau din dezmembrări(fără rugina, rugina aveau și eu).
La calitatea execuției lucrarii nu s-a făcut rabat, costurile fiind destul de mari.
Vor urma mici finisaje, gen inscripții jante, praguri.
De Paști va ieșii la drum.