Aceasta sectiune este dedicata prezentarilor de masini (fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii - neatasarea unei fotografii la maxim 3 zile de la postarea topicului de prezentare are ca efect stergerea acestuia. Incepand cu 20.11.2014, publicarea numarului de inmatriculare NU este obligatoriu la deschiderea unui topic nou de prezentare, asadar puteti denumi topicul cum doriti.

Discutiile legate de consum, probleme tehnice, service-uri, nemultumiri, etc, vor fi postate la sectiunile dedicate.

AG 17 VAS

#1
AG 17 VAS Salutare tuturor. ma numesc vasy si sunt din Pitesti; ca voi toti am si eu un "carabus" din 2006, iar de atunci incerc pe zi ce trece sa-l fac sa arate altfel (daca pot sa zic asa).probabil unii dintre voi ma mai stiu de pe celalalt forum (sau poate esti acelasi si nu stiu eu).una peste alta am vazut ca se incearca sa se faca unele intalniri si la Pitesti si as fi bucuros sa particip si eu la ele.

Re: AG 17 VAS

#2
Salutare si bine ai revenit!
Adauga si tu poze mai recente cu masina sa vedem cum mai arata :)
Forumul este altul insa de data asta este stabil :) Nu mai sunt problemele care erau odata.
Am inteles ca pe la inceputul lui Iunie este iar expo de tuning si spl la Romexpo... Mai participi?
Nu accelera mai mult decat ingerul tau poate zbura...

Re: AG 17 VAS

#3
sper sa nu va suparati pe mine dar o sa mai dureze vreo 2 sau 3 sapt cu pozele deoarece vreau sa-i fac niste poze frumoase, iar in rest masina arata cam la fel. momentan ma ocup de muzica si de interior, la exterior n-o sa-i mai fac mare lucru; in ceea ce priveste concursu de la romexpo o sa fiu prezent

Re: AG 17 VAS

#8
M-am gandit sa prezint masina ca sa fiu in randul lumii asadar: an fabricatie 2006 cumparata de noua, fara dotari.Primul lucru a fost montarea inchiderii centralizate, dupa care au urmat celelalte, adica kitul exterior de la Lester, care consta in spoiler fata, praguri si spoiler spate format din 2 bucati, jante pe 13" Borbet CF Design cu gume 165/65, arcuri sport FK Automotive si vopsirea capotei, pavilionului si a portbagajului negre plus pleoape faruri din fibra. La capitolul motor am avut filtru sport KN timp de un an dar l-am dat jos deoarece imi crescuse consumul foarte mult. Evacuarea este modificata aproape toata, exceptie facand serpii, incluzand catalizator Magnaflow, teava marita, finala Romcat Borla si 2 tips-uri aceeasi marca, finala avand 2 iesiri, ambele functionale. Facand referire la interior, acesta a primit ceasuri pe stalp (turometru, presiune ulei, temperatura apa), plasme, neoane albastre sub bord in ambele parti si folia de pe geamuri daca pot s-o incadrez aici, urmand ca-n maxim 2 saptamani sa montez si volanu sport pe care-l am, astept sa-mi vina butucul de la Timisoara. Sistemul audio este format momentan din 4 boxe Focal de 16.5" pe fata iar in spate de 20", wooferul este un mtx de 500W RMS, statia tot MTX de 400W si un condensator Dietz, iar weekendul ce tocmai a trecut am insonorizat portbagajul masinii (o sa atasez o poza cat de curand ca sa va arat), iar creierul sistemului este un ALPINE CDE-102Ri. Pe viitor am multe planuri cu ea care sper usor usor sa se concretizeze.

Re: AG 17 VAS

#10
Nu stiu daca ma crezi dar am in plan lucru asta de 3 ani, dar intotdeauna se gaseste altceva de facut la ea si aman.Sper din tot sufletul ca la anu pe vremea asta sa le vopsesc

Re: AG 17 VAS

#12
Frumoasa masina.Felicitari.daca nu te superi poti pune si tu o poza cu evacuare.adica poza spate buburuza si una pe dedesubt,gen din spate sa vad cum ai facut y-ul daca le ai despartite?ms mult

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori