...activ-inactiv,ma bucur ca pe la noi exista ingineri mai buni ca in Koreea. Daca Matizul e calculat intr-un anume fel ce sens are sa il cobori? Vrei sa dai cu burta de pamant la fiecare gropitza specific romaneasca? Nu te supara dar nu cred ca este o idee prea buna.uzu scrie:...Intrebarea mea este urmatoarea:
- la amortizoarele de pe spate are doua portiuni, cum ar fi partea de jos inactiva cred ca vre-o 3 spire si partea activa cea de sus...
Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?
#32Iar inginerul din tine,trebuie sa inteleaga ca pentru unii FITMENT-ul conteaza foarte mult. Nu toti vor sa aiba un matiz stock,cum vrei tu de altfel,cel putin asa reiese din cuvintele tale.paradygm scrie:...activ-inactiv,ma bucur ca pe la noi exista ingineri mai buni ca in Koreea. Daca Matizul e calculat intr-un anume fel ce sens are sa il cobori? Vrei sa dai cu burta de pamant la fiecare gropitza specific romaneasca? Nu te supara dar nu cred ca este o idee prea buna.uzu scrie:...Intrebarea mea este urmatoarea:
- la amortizoarele de pe spate are doua portiuni, cum ar fi partea de jos inactiva cred ca vre-o 3 spire si partea activa cea de sus...
Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?
#33Depinde foarte mult si ce vrei sa faci din masina: unii vor sa isi modifice masinile, altii vor sa le folosesasca zi de zi sa mearga cu ele la piata.paradygm scrie:...activ-inactiv,ma bucur ca pe la noi exista ingineri mai buni ca in Koreea. Daca Matizul e calculat intr-un anume fel ce sens are sa il cobori? Vrei sa dai cu burta de pamant la fiecare gropitza specific romaneasca? Nu te supara dar nu cred ca este o idee prea buna.uzu scrie:...Intrebarea mea este urmatoarea:
- la amortizoarele de pe spate are doua portiuni, cum ar fi partea de jos inactiva cred ca vre-o 3 spire si partea activa cea de sus...
Sa stii ca, un arc sport, desi coboara garda la sol si face masina mai vulnerabila la gropile de Romania / Bulgaria, mai aduce un beneficiu major Matizului: o stabilitate crescuta a masinii in viraje sau chiar si in momentele cand trece TIR-ul pe langa tine pe autostrada.
Inainte sa vorbim, ne gandim si ce ar mai putea implica pozitiv un arc sport, in loc sa privim numai partea goala a paharului?
Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?
#34Acum, nu vreau sa generez o polemica intreaga si marturisesc faptul ca nu am avut arcuri sport pe buburuza dar in general nu apreciez modificarile ad-hoc. Tot ce am facut la matiz a respectat dotarile originale si am mers pe cat am putut tot pe piesele de baza.
Interesant este si faptul ca dupa aproape 150.000 km facuti de la luarea permisului - circa 85% doar cu Matizul propriu - am constatat ca pentru uzul normal suspensiile sunt foarte bine echilibrate. Iar mai apoi exista si un alt factor aici care tine cont de legile fizicii: nimic nu se pierde, totul se transforma. Iar daca arcurile sunt rigide, socul se transfera catre alte componente ale trenului de rulare, uzandu-le inainte de termen.
Altfel, fiecare face ce vrea cu masinuta lui, eu doar am introdus pe fir o parere mai mult sau mai putin obiectiva.
Interesant este si faptul ca dupa aproape 150.000 km facuti de la luarea permisului - circa 85% doar cu Matizul propriu - am constatat ca pentru uzul normal suspensiile sunt foarte bine echilibrate. Iar mai apoi exista si un alt factor aici care tine cont de legile fizicii: nimic nu se pierde, totul se transforma. Iar daca arcurile sunt rigide, socul se transfera catre alte componente ale trenului de rulare, uzandu-le inainte de termen.
Altfel, fiecare face ce vrea cu masinuta lui, eu doar am introdus pe fir o parere mai mult sau mai putin obiectiva.
Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?
#35Deci vorbesti in neestinta de cauza ...paradygm scrie: marturisesc faptul ca nu am avut arcuri sport pe buburuza dar in general nu apreciez modificarile ad-hoc.
Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?
#36Dar partea cu socurile resimtite mai puternic de masina e perfect valabila, acum depinde cat de multi ii pasa fiecaruia de acest aspect. In orice caz, nu acesta este obiectul topicului.