Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?

#31
uzu scrie:...Intrebarea mea este urmatoarea:
- la amortizoarele de pe spate are doua portiuni, cum ar fi partea de jos inactiva cred ca vre-o 3 spire si partea activa cea de sus...
...activ-inactiv,ma bucur ca pe la noi exista ingineri mai buni ca in Koreea. Daca Matizul e calculat intr-un anume fel ce sens are sa il cobori? Vrei sa dai cu burta de pamant la fiecare gropitza specific romaneasca? Nu te supara dar nu cred ca este o idee prea buna.

Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?

#32
paradygm scrie:
uzu scrie:...Intrebarea mea este urmatoarea:
- la amortizoarele de pe spate are doua portiuni, cum ar fi partea de jos inactiva cred ca vre-o 3 spire si partea activa cea de sus...
...activ-inactiv,ma bucur ca pe la noi exista ingineri mai buni ca in Koreea. Daca Matizul e calculat intr-un anume fel ce sens are sa il cobori? Vrei sa dai cu burta de pamant la fiecare gropitza specific romaneasca? Nu te supara dar nu cred ca este o idee prea buna.
Iar inginerul din tine,trebuie sa inteleaga ca pentru unii FITMENT-ul conteaza foarte mult. Nu toti vor sa aiba un matiz stock,cum vrei tu de altfel,cel putin asa reiese din cuvintele tale.

Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?

#33
paradygm scrie:
uzu scrie:...Intrebarea mea este urmatoarea:
- la amortizoarele de pe spate are doua portiuni, cum ar fi partea de jos inactiva cred ca vre-o 3 spire si partea activa cea de sus...
...activ-inactiv,ma bucur ca pe la noi exista ingineri mai buni ca in Koreea. Daca Matizul e calculat intr-un anume fel ce sens are sa il cobori? Vrei sa dai cu burta de pamant la fiecare gropitza specific romaneasca? Nu te supara dar nu cred ca este o idee prea buna.
Depinde foarte mult si ce vrei sa faci din masina: unii vor sa isi modifice masinile, altii vor sa le folosesasca zi de zi sa mearga cu ele la piata.
Sa stii ca, un arc sport, desi coboara garda la sol si face masina mai vulnerabila la gropile de Romania / Bulgaria, mai aduce un beneficiu major Matizului: o stabilitate crescuta a masinii in viraje sau chiar si in momentele cand trece TIR-ul pe langa tine pe autostrada.

Inainte sa vorbim, ne gandim si ce ar mai putea implica pozitiv un arc sport, in loc sa privim numai partea goala a paharului?
Regulament forum Matiz-Club.ro
Stickere Matiz-Club.ro
Calendare Matiz-Club.ro

Re: Taiat din arcuri sa las masina 3-4 cm mai jos?

#34
Acum, nu vreau sa generez o polemica intreaga si marturisesc faptul ca nu am avut arcuri sport pe buburuza dar in general nu apreciez modificarile ad-hoc. Tot ce am facut la matiz a respectat dotarile originale si am mers pe cat am putut tot pe piesele de baza.

Interesant este si faptul ca dupa aproape 150.000 km facuti de la luarea permisului - circa 85% doar cu Matizul propriu - am constatat ca pentru uzul normal suspensiile sunt foarte bine echilibrate. Iar mai apoi exista si un alt factor aici care tine cont de legile fizicii: nimic nu se pierde, totul se transforma. Iar daca arcurile sunt rigide, socul se transfera catre alte componente ale trenului de rulare, uzandu-le inainte de termen. ;)
Altfel, fiecare face ce vrea cu masinuta lui, eu doar am introdus pe fir o parere mai mult sau mai putin obiectiva.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori