Consum necunoscut

#1
Din nou, imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Am o problema cu micu' gigant. Problema de fata se manifesta de cateva luni. ceva reuseste sa imi descarce bateria. Aceasta are 5 ani, de cand e masina. Uneori reusesc sa pornesc si dupa ce nu merg nicaieri 2-3 zile, alteori nu tine incarcata bateria nici macar 10 ore. Partea mai interesanta a fost in momentul in care, saptamana trecuta, am fost 2 zile la munte. Acolo, nici o problema. Opresc, plec, nu parea sa fie nimic in neregula. Cand sa ma intorc, am oprit in Pascani sa pun benzina (5 minute), dau sa plec, bateria era ca si cum nu ar fi avea nimic in ea. Nimic nu invartea. Am ajuns pana la urma acasa, am parcat, iar ieri, am vrut sa plec. Surpriza: masina a pornit dupa o saptamana de stat degeaba. Ceva pare sa manance baterie, cand "are chef". Orice idee, sfat, test este binevenit. Nu reusesc sa imi dau seama ce ar putea avea. Multumesc anticipat pentru orice ajutor.

Re: Consum necunoscut

#2
Cam aceeasi problema am avut si eu. La mine erau de vina bornele, erau crapate si nu faceau contact bine.Le-am schimbat cu unele universale si nu am mai avut nici-o problema.Mentionez ca am lasat bateria la redresor o zi si cand sa plec ,nimic,nu se aprindeau nici macar martorii.Incearca sa cureti bornele si vezi daca fac contact bine.
P.S. Te asteptam la intalniri! :D

Re: Consum necunoscut

#3
pai in primul rand ai nevoie de un multimetru digital care sa suporte pana la 10 amperi.opresti toti toti consumatorii inclusiv plafoniera.daca ai buton de alarma la capota il blochezi pe decuplat sau il deconectezi de la masa prin demontarea firului.demontezi una din cele 2 borne ale bateriei(de preferat minusul).intercalezi firele aparatului de masura intre borna scoasa si borna bateriei libera si citesti valoarea.e normal un consum de 0,02-0,05 amperi.daca consumul este sensibil mai mare inseamna ca ai un consumator parazit .in acest caz trebuie sa scoti pe rand fiecare siguranta din cele doua tablouri existente (cel din compartimentul motor si cel din interiorul masinii) pana gasesti circuitul afectat.succes.atasez si doua linkuri pentru a fii mai explicit si poate foloseste si altora.http://www.youtube.com/watch?v=EJ2bRR_dpeU http://www.youtube.com/watch?v=KF1gijj03_0
sa fie in bafta ta prietenas.

Re: Consum necunoscut

#4
Schimba bateria... eu am schimbat doua, una din ele, VARTA, avea 5 luni si am schimbat-o... ai statie ceva consumatori mari pe ea?.. e posibil si de la alternator sa fie, sa o strice, nu stiu exact cauza care o omoara, dar moare, in principiu schimba bateria... daca esti din bucuresti, Pe calea Ferentari vis-a-vis de biserica armistitiului, e magazin de baterii Carranda, iti verifica baietii tot...

La mine cea "Noua" VARTA, a mers, pana am avut un scurt ceva, si n-a mai vrut... in prima faza, mergea doar daca opream si porneam rapid (5-10 minute maxim), si chiar si atunci o ajutam eu cu putin gaz... in ultima instanta, nu mai pornea decat impinsa, opream motoru, dupa 200-500-1000km, si nu mai porneam... a fost bateria de vina...


Totusi tind sa cred ca si din cauza pornirilor si opririlor dese (livram pizza cu masina), si statia foarte puternica (50Amperi), cred ca ii rupeau capu...

Re: Consum necunoscut

#5
problema pe care am avut-o eu la fel cu voi era de la rotorul electromotorului. erau arse sau intrerupte vreo 3 perti de alea de cupru de pe rotor pe care calca carbunii. cand opream motorul si aveam ghinionul ca rotorul sa se fi oprit(dupa pornire)cu partile defecte pe carbuni , nu pornea pt ca nu primea curent rotorul. am schimbat electromotorul cu totul si gata!bafta!
SE/AC 2008

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

cron