Problema ceasuri de bord, ECU la frig
Scris: 26 Feb 2022, 14:05
Salutari,
Am problema asta de cativa ani buni in care pur si simplu ceasurile de bord nu mai merg bine la frig (vara nu au probleme, sau cand se incalzeste motorul). Iarna asta am ramas fara baterie din cauza ca daca scoteam cheia din contact incepea sa functioneze radiatorul. Am dus-o in service si am cumparat o baterie noua, si aia din service mi-au zis ca este bulit ECU (ECM cum se zice la chevrolet) si ca ei doar l-au resetat dar nu au cum sa il schimbe. L-am dat cuiva care a putut sa il duca la un service (cica autorizat pe treaba asta) care poate verifica si mi-a zis ca ECU-ul nu are probleme si ca e doar de la o conexiune proasta, ceea ce pentru mine e greu de crezut deoarece cand e foarte frig mi se reseteaza kilometrajul si nu imi mai pornesc deloc acele de bord (uneori imi porneste martorul ca imi fierbe apa in motor).
Trebuie sa schimb ECU-ul? Si daca trb sa il schimb cum, ca nu prea am vazut moduri (ieftine) prin care sa scoti imobilizatoru sau sa schimbi ceva. Sau e doar o conexiune proasta in bord? (inca nu am verificat).
Am problema asta de cativa ani buni in care pur si simplu ceasurile de bord nu mai merg bine la frig (vara nu au probleme, sau cand se incalzeste motorul). Iarna asta am ramas fara baterie din cauza ca daca scoteam cheia din contact incepea sa functioneze radiatorul. Am dus-o in service si am cumparat o baterie noua, si aia din service mi-au zis ca este bulit ECU (ECM cum se zice la chevrolet) si ca ei doar l-au resetat dar nu au cum sa il schimbe. L-am dat cuiva care a putut sa il duca la un service (cica autorizat pe treaba asta) care poate verifica si mi-a zis ca ECU-ul nu are probleme si ca e doar de la o conexiune proasta, ceea ce pentru mine e greu de crezut deoarece cand e foarte frig mi se reseteaza kilometrajul si nu imi mai pornesc deloc acele de bord (uneori imi porneste martorul ca imi fierbe apa in motor).
Trebuie sa schimb ECU-ul? Si daca trb sa il schimb cum, ca nu prea am vazut moduri (ieftine) prin care sa scoti imobilizatoru sau sa schimbi ceva. Sau e doar o conexiune proasta in bord? (inca nu am verificat).