Re: Probleme imobilizator

#16
maseluta scrie:daca contactul este cu cip sigur ai si imobilizator.in concluzie dupa ce schimbi contactul e necesara o noua invatare a sistemului cu cheia chiar daca folosesti acelasi cip.parca erau pe forum explicatii in acest sens.daca nu trebuie pus testerul pe ea si se rezolva.

daca foloseti acelas cip nu ai de ce sa faci o noua invatare
inteleptul invata de la toti, mediocrul din experienta proprie, numai prostul le stie pe toate

Re: Probleme imobilizator

#18
Salut prieteni.
Am si eu o problema de imobilizator, si am incercat tot ce s-a scris in topicul acesta dar tot n-am rezolvat-o.

Eu aveam 2 chei, dar uneia i s-a stricat cipul cand am aruncat-o de la etaj si cineva n-a prins-o.
Ca urmare, ca sa pot sa folosesc ambele chei, cineva mi-a lipit singurul cip pe care-l mai aveam, cu silicon, pe inelul de pe contact.
A mers masina fara probleme asa, un an de zile, pana cand s-a dus contactul (s-a rupt tija aceea, stiti problema).

Am cumparat alt contact fara cip, n-am gasit de matiz si am luat de Cielo, e identic doar ca are o bordura care ma impiedica sa bag inelul de la imobilizator pe el.
Am lasat inelul (cu cipul lipit pe el) acolo langa contact dupa schimbarea contactului, si-am incercat sa pornesc masina, n-a mers, imobilizatorul nu dadea drumul la aprindere (dar pompa de benzina o auzeam).
Led-ul imobilizatorului clipea normal (rar). Apoi puneam contactul si ledul statea complet aprins, indiferent ca dadeam sau nu la automat (am dat de cateva ori). Dupa ce luam contactul, led-ul incepea sa clipeasca mai repede ca inainte (mai des).

Am adus un electronist/electrician cu un tester sau aparat de invatat chei, sa-mi reinvete imobilizatorul sa citeasca cipul, n-a mers, tot asa face.
Am incercat cu acelasi tester sa invat imobilizatorul sa citeasca un alt cip (cip nou, blank), n-a mers, tot asa face.
A venit cineva cu tester pe laptop, computerul de bord nu da nicio eroare.
Am schimbat tot ansamblul (computer - imobilizator - cip) cu unele de pe un matiz lovit de la dezmembrari, tot asa face.

Ce mai pot face?
Am schimbat pe rand totul, contactul, cipul, imobilizatorul, computerul, am pus-o pe tester, am incercat sa scriu alte chei, nimic nu merge. Masina face la fel cum a facut in prima clipa dupa ce-am schimbat contactul: Clipeste rar, pun contactul, ledul ramane aprins, dau la automat si nu porneste, iau contactul si ledul incepe sa clipeasca des, pana iau borna de la baterie.

Ajutati un biet coleg de club care sta fara masina de o saptamana.
Multumesc.
DRS 2 IMPRESS

Re: Probleme imobilizator

#22
cauta si tu pe forum,stiu ca sa mai discutat problema asta.din cate stiu merge,doar ca trebuie multa atentie si rabdare,atat la mutarea cateilor dintr-un butuc in altul,cat si la introducerea butucului in locasul sau.de scos e relativ simplu,insa montatul inapoi este un pic complicat.eu am reusit sa distrug un butuc la matizul unui prieten.
sa fie in bafta ta prietenas.

Re: Probleme imobilizator

#23
Salut!
Am si eu o nelamurire. Am un Matiz din 2007 la care s-a stricat contactul. am reusit sa-l demontez intr-un final, iar chestia este ca e matiz cu imobilizator si am sunat la o reprezentanta daewoo cautand acest tip de contact, dar tipul de acolo mi-a spus ca pot cumpara un contact fara imobilizator si sa merg cu el la un lacatus sa-mi schimbe "cateii". Am nevoie de un sfat/parere...e ok daca procedez asa? Sigur porneste masina dupa asta?
Multumesc!

Re: Probleme imobilizator

#25
Sergiu scrie:Salut!
Am si eu o nelamurire. Am un Matiz din 2007 la care s-a stricat contactul. am reusit sa-l demontez intr-un final, iar chestia este ca e matiz cu imobilizator si am sunat la o reprezentanta daewoo cautand acest tip de contact, dar tipul de acolo mi-a spus ca pot cumpara un contact fara imobilizator si sa merg cu el la un lacatus sa-mi schimbe "cateii". Am nevoie de un sfat/parere...e ok daca procedez asa? Sigur porneste masina dupa asta?
Multumesc!
Daca pastrezi inelul imobilizatorului original pe care il montezi ulterior in jurul contactului nou apoi scoti CIP-ul din cheia ta (foloseste un ac pentru a scoate dopul rosu de la cheie) cu grija, scoti cipul si il pui in cheia noua). In acest fel scapi de inlocuit catei. V-a porni sigur masina.
*Mecanica MATIZ & SPARK
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/

Re: Probleme imobilizator

#26
Am o nedumerire , immo nu mai clipeste deloc fara sa am cheia in contact,introduc cheia in contact pornesc masina functioneaza :)
Care ar fi cauza?

Am inlocuit cateva sigurante de sub bord,de fapt caut cauza de ce nu functioneaza geamurile electrice&radiocasul in fine nu mai clipeste acest immo,nu ma deranjeaza insa as dori sa stiu cauza.
(Cassul era mort inca din cand am cumparat masina,tensiune vine pe el deci alt cass,in privinta geamurilor electrice fata probabil ma indrept spre motorasele de la geamuri)

Re: probleme la pornire

#27
Salut,am si eu o problema,am un matiz din 2005 iar acum cateva zile am tres fara sa vreau de masca de sub volan (cea detasabila) si am rupt acea "antena,bobina, cititor de senzor de la chieie" nu stiu cum sa ii spun exact, cea care vine in jurul contactului si deserveste la citirea senzorului de pe chieie, am intrat pe forum si am citit iar cineva avea o problema asemanatoare cu a mea si m.a indrumat sa cumpar alt cititor dinacela,am cautat sa cumpar nou si nu am gasit asa ca am luat unul la mana a 2 de la dezmembrari,l.am montat si da sa porneasca in schimb nu o face:)),alt cineva mai priceput mi.a spus ca trebuie sa schimb cu tot cu acel imobilizator de sub volan (cel cu capac gri) si asa am facut m.am dus inapoi la acel vanzator si am luat si acel imobilizator insa acum nici macar nu mai da semne ca ar da sa porneasca cum facea inainte,rog daca ati intampinat asemenea probleme sa ma ajutati!! multumesc!

Re: Probleme imobilizator

#28
Iti recomand sa iei masina pe platforma (sau trasa) si sa o duci la King Auto in Ferentari.
Acolo au tester si un baiat care sunt sigur ca stie sa "invete" din nou ECM-ul cu noul imobilizator.
Nu sunt sigur daca trebuie sa iei un nou contact de pornire cu imobilizator si butuci pentru usi si portbagaj. Acolo iti vor spune ce sa faci mai exact.

Ideea e ca nu trebuie sa te apuci sa faci si tu, pe masina ta, ceva ce au facut altii. Mai bine pui o intrebare, prezinti simptomele si vezi ce raspunsuri primesti. In felul asta e posibil sa platesti cat nu face si sa spui ca e un porcarie de masina.
Regulament forum Matiz-Club.ro
Stickere Matiz-Club.ro
Calendare Matiz-Club.ro

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator