Rezolvarea celei mai importante probleme a Matizului

#1
Dragi colegi,haideti sa ne concentram putin,sa ne punem mintea la contributie si sa gasim o solutie pentru rezolvarea problemei indicatorului de benzina....imi voi stoarce un pic creierii,pentru ca refuz sa cred ca nu merge trecut intr-un fel prin contact.Am si un prieten electronist care sper sa ma poata ajuta.
Daca o rezolvam pe asta salvam toate Matizurile de hoti de combustibil!!!!

Re: Rezolvarea celei mai importante probleme a Matizului

#5
ionik_e4 scrie:cea de-a doua schema
"cea de-a doua schema" se regaseste in prima schema ... si daca ne uitam atent vedem ca instrumentu' pt. nivel benzina are aceeasi masa si acelasi + cu instrumentu' pt. temperatura apa ... iar la + scrie "la mers,test bec sau pornire" ... sau altfel spus este deja "alimentat dupa contact".
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Re: Rezolvarea celei mai importante probleme a Matizului

#6
Eu as taia firul care vine de la sonda, de el vorbeam. Pentru verificare deconectati din mufa doar senzorul, fir green/red in poza 2 si vedeti daca sta in empty sau in full. Daca sta in empty, se procedeaza cum am zis mai sus. Daca sta in full trebuie luat releu cu comun si pozitii normal inchis si normal deschis si legata masa printr-un potentiometru de 10kOhm catre masa pentru a regla punctul de zero. Daca am timp, fac verificarea in weekend si ii fac si proba cu un releu.
ex Daewoo Matiz SE 1999

Re: Rezolvarea celei mai importante probleme a Matizului

#9
Dupa ce am ramas fara benzina mi-am bagat putin mai adanc nasul in litrometru si dupa ce am stabilit cele trei conexiuni,respectiv + dupa contact,''-'' si semnal ecm,firul care vine de la ecm l-am taiat si mi-a dat urmatoarele stari:
1. contact pus,firul intreg-indica nivelul de benzina;in conditia de fata daca suntez firul de la ecm nu se intampla nimic
2.suntam firul ecm,punem contactul-nivelul benzinei cade pe rosu;in conditia de fata daca legam la loc ecm,nu se va intampla nimic
3.legam firul ecm,punem contactul-creste nivelul benzinei
In momentul in care decuplam ambele mufe din spatele bordului litrometrul nu scade,indicand ultima pozitie memorata,acelasi lucru intamplandu-se si daca scoatem mufa pompei de benzina.
Am vazut pe forum colegi care au intrerupt firul de la ecm printr-un releu alimentat prin contact,dar acest lucru nu vad cum ar putea functiona date fiind situatiile de mai sus.
M-am gandit la o varianta....intreruperea firului ecm printr-un intrerupator simplu,acesta ramanand mereu pe ''0'',iar daca vrei sa vezi cata benzina ai,il comutezi pe ''1'' si pui contactul,iar pentru revenire,iei contactul,comutezi "0" si pui contactul la loc.
Astept alte idei....

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

cron